Voorbereidingen - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Nienke en Nico - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Nienke en Nico - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Nienke en Nico

Blijf op de hoogte en volg Nienke en Nico

30 November 2014 | Nederland, Amersfoort

Eerst zijn het maanden, dan weken, dagen en nu bijna uren die we aftellen. Al die tijd leek het zo lang te duren voordat we op reis zouden gaan en nu is het bijna zover.

Gisterenavond hebben we een ontzettend leuke avond gehad met familie en vrienden. Fijn om persoonlijk afscheid te nemen van iedereen, ook al gaan we 'maar' een maand weg. We zullen de feestdagen dit jaar met z'n tweetjes doorbrengen.
Vandaag hebben we 'onze' tassen ingepakt, het huis schoongemaakt en de laatste inkopen gedaan. Gek idee om onze zomeroutfits uit de kast te halen, het voelt wat onwerkelijk.

Nog twee dagen werken en dan dinsdagavond kan de reis beginnen. Op naar avontuur, verhalen en mooie foto's.

Nienke en Nico

De wereld ontdekken, zowel dichtbij in eigen land, als andere landen in de wereld. Vrijheid, genieten, fotograferen, ontdekken :)

Actief sinds 30 Nov. 2014